Hejdå Regementsgatan.

Det är mycket nu. Har inte riktigt tagit mig tid att sitta framför datorn på kvällarna, vilket iofs är bra - jag sitter ju framför den hela dagarna på jobbet.

Senaste helgen var jag till Stockholm och städade ur min fina lägenhet till fördel för hyresgästerna som flyttade in i måndags. Det tog bra mycket längre tid än jag tänkt, dessutom blev krasslig natten mellan lördag och söndag med någon magsjuka light. Som tur var slog den inte till ordentligt för då hade det blivit kämpigt att få ordning i söndags. Det var segt ändå, såpass att jag fick ställa in konserten med Melissa Horn på Cirkus som jag egentligen skulle ha gått på. Trist är bara förnamnet.




Mitt vardagsrum. Stort och luftigt utan saker...


Mitt fina sovrum. Eller, man kanske ska säga: den delen i vardagsrummet där jag sov. Zzz...


Balkongen - med uuuunderbar utsikt.


Fina köket, med fula spisen från 1979.


Duns - där for nycklarna. Hejdå!





Kommentera här: