Lycka.


Alltså. Idag är jag extra lycklig på nåt sätt. Det bara bubblar i kroppen och jag vill krama hela världen.
Träffade lite släkt när jag gick hem på lunch, och kände mig så glad över att få springa på vänner och bekanta när man går på stan och att jag får bo på världens vackraste ö, även fast den kanske inte visar sig från sin allra bästa sida just nu. 
Jag har världens bästa fästman (Alltså tänk! Fästman!) bor i världens finaste hus, och kör en bil jag älskar. Våren är på antågande och så är det fredag. Hampus kommer ikväll och imorgon får vi besök av bästa Anna och Gustav, och då blir det god mat och vin.

Det är nästan tur att solen inte lyser från klarblå himmel och att jag inte är ledig, för då skulle jag väl explodera av alla bubblor i kroppen.


1 mamsen:

skriven

Och det bästa av allt,,,du är värd allt detta plus solen,kram!

Kommentera här: