24 januari 2012.

Det började som en helt vanlig, ganska tråkig tisdag i januari. Jag var trött, hade sovit dåligt, och som grädde på moset pinade F iväg mig till gymmet fast jag helst bara ville lägga mig i fosterställning och grina.

Efter träningen skulle vi nämligen gå ut och äta gott - för att fira att Fredrik var på bättringsvägen och att operationen gått så bra.

Trodde jag. :)


Så jäkla stilig - min stora kärlek! ♥


Lite förrätt. Rökt innanlår av rådjur. Mumma!


Och det är här the magic happens. Vi sitter och småpratar och plötsligt plockar F fram en fin ask, med en fin ring i, och FRIAR!

Kära vänner, ni förstår. Jag höll på att ramla av stolen. Mina fläckar på halsen har aldrig blivit synliga så fort. Det susade i öronen. Det var så oväntat, jag blev så förvånad, lycklig och glad att jag nästan fick minnesförlust.



En lycklig och lite chockad Marina.


När jag samlat mig så pass att vi kunde åka hem, väntade en flaska kyld Bollinger - som aldrig smakat bättre!


Ringarna!


Nyförlovad! ♥



Som sagt - det började som en helt vanlig tisdag i januari. Och slutade leende som den bästa tisdagen i världshistorien!

Jag älskar dig Fredrik, mer än ord kan beskriva och ser fram emot resten av våra liv tillsammans!




1 Åsa, Iris & Elsa:

skriven

Åååååh! Vad fint! Stort Grattis fina Marina! Tack för storyn, det är sådana livsäventyr som förgyller dagen för en småbarnsmorsa i förorten vet du. Önskar er allt gott :)

2 mamma:

skriven

O så fint och romantiskt,och vad stiliga ni är!Inte ett öga är torrt när man läser denna story,Lycka till kära! Kram!

3 Rosina:

skriven

Åhh va härligt, kul att få läsa om det!

4 Eva:

skriven

Kram fina du!

5 P:

skriven

Jag önskar er all lycka <3

6 Linda:

skriven

Man blir så lycklig för eran skulle när man läser detta. Grattis.

7 Marianne:

skriven

Åh, grattis! Gud vad roligt! Önskar er allt gott!



Kram

8 Carkkilajna:

skriven

Underbart, bara så underbart! :)

9 Malin:

skriven

ÅH grattis!! Vad oerhört romantiskt! Många kramar

10 moster:

skriven

STORT GRATTIS till er och fortsatt all lycka i framtiden! Kramar!

Kommentera här: