SOL

Om det är något som ger energi just nu så är det solen. Det har varit mulet så himla många veckor och när den väl kikar fram så blir man glad och sprallig och pigg. Man får den där energin att göra saker man annars bara ruskat på huvudet åt.
 
Idag var jag hem en sväng på lunchen och slängde i en maskin tvätt och fick sån himla lust att storstäda. Jag menar, hur ofta ramlar den lusten över en annars? Inte ofta kan jag lova. 
 
Man borde faktiskt få ledigt en dag i månanden i alla fall för storstädning. Det är väl ändå inte för mycket begärt?
 
Sen kan jag ju berätta att imorgonkväll ska jag åka och handla för ätning. Första dagarna blir det räkor. Det hade nog ingen som följt mitt dietande missat. 
Det är helt sjukt att 6,5 vecka har gått och det här fanskapet är över. Det kändes hopplöst långt när jag började, precis efter vi varit och firat pappa. Och vips - nu är det över. Fantastiskt hur fort tiden faktiskt går.
 
 
 
 
 

Kommentera här: