Sen sist...

Jag har ju inte bara suttit hemma och planerat bröllop, även fast det ibland har känts så.. Jag har faktiskt hunnit med ganska mycket annat sedan sist:
 
Jag har varit på babyshower för finaste Frida som snart ska bli mamma!
 
 
Vi drack bubbel..
 
 
...och åt makalöst god mat. Cicci är en hejare på att fixa fint och mumsigt!
 
 
Och somrig, supergod efterrätt!
 
 
Jag har också varit ut och ut och svirat med dessa två skönheter. 
 
 
Och varit till Rosina på provkamning. Åh, det var så spännande. Och allt låg framför en.
 
 
Jag har haft en lång konversation per sms med fina Cicki där vi skrattade åt alla roliga IncrediBooth-bilder vi samlade på oss från vår semester.
 
 
Jag fick semester. Packade kissor och packning och for till mitt smultronställe och njöt.
 
 
Såklart trivdes både Zoda och Hörru från första stund. Vem gör inte det?
 
 
Pappa gjorde hela Munknäs midsommarfint. Det inkluderade förstås även min frigga.
 
 
Min fina F kom och överraskade mig tidigare än jag väntat att han skulle komma ut. Vi hann med midsommrstrångsresning på Vikingaborg.
 
 
Där träffade vi denna cooling.
 
 
Jag har ätit fiskbordet på Seagram som midsommarlunch. Med en iskall stallhagen.
 
 
Jag har firat midsommar med fina vänner ute på Fjälskär.
 
 
F med midsommarstången i bakgrunden.
 
 
Jag har firat midsommardag på Alvik med släkten.
 
 
Mandolin, gitarr, munspel och sång. Precis som det ska vara.
 
 
Jag har vaknat i min frigga med en mjuk kissetass vid kinden.
 
 
Och haft det semestergött.
 
 
Jag har varit till Stockholm med fina F.
 
 
Och bott på fint hotell.
 
 
Och haft det bra!
 
 
Hann besöka glasshimlen (har ni vägarna förbi Hötorget, så finns där en sagolik glassbar. Bästa glassen jag någonsin ätit), gå på bio, äta mongoliskt och hänga lite på uteservering.
 
 
Och äta mer gott. The more the merrier...?
 
 
Jag har fixat fina fransar. 
 
 
Och kört bil sena sommarkvällar med magiska solnedgångar.
 
 
Och så har vi vilat upp oss inför bröllop. Hela familjen.
 
 
Jag har fått finaste teckningen av min systerdotter Felicia.
 
 
Och så har jag gift mig. Som grädde på moset. Som pricken över i:et. 
 
Nu väntar några dagars jobb till, sedan är det dags för semester igen! Weeeeeiiii!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: