Jobbonsdag

 Jag har sagt det förut - och jag säger det igen. Jag gillar mitt jobb så himla mycket!
 
I onsdags hade vi galej hela eftermiddagen. Efter lunch packade vi ihop och åkte ut till Hammarland.
 
Vi fikade nere vid vattnet.
 
 
Och drack en kall öl. 
 
 
Kastade lite pil. Här var jag värdelös och kom sist  med TOLV poäng på FEM pilar. Och det var bäst av tre omgångar. Jag skäms.
 
 
Så sköt vi luftgevär. Här var jag bättre och vann över alla. 72 poäng på 10 skott. 
 
 
En helg vanlig onsdag på jobbet.
 
 
Blev bjuden på en spritzer och blev förälskad. Plus också för retroglas från Amorella från åttiotalets glada dagar.
 
 
Sen for vi ut med båt och njöt av det finfina vädret.
 
 
Till Bastö hotell och åt en god trerätters. 
 
 
Säkerheten först på sjön!
 
 
Sedan åkte vi vidare för ytterligare ett stopp innan vi kom iland. Konstaterade att det var lika ljust efter 23 som på en mulen dag. Det är helt fantastiskt!
 
 
Sammanfattningsvis - en mycket trevlig onsdag!
 
 

Kommentera här: