Barcelona - here we come!

Weeeeiii! Imorgon tänker jag ta lite semester från verkligenheten och åka söderut. Fy fan vad skönt det ska bli!
 
Först blir det förhoppningsvis lite shopping (herregud, den STORA dagen närmar sig och jag måste ha massa grejer!), sen middag med fina Cicki innan vi, tidigt som attan flyger ner till Barcelona på lördagmorgon! Som. Jag. Längtat.
Jag och Cicki på resa - det är en oslagbar kombination. 
Och efter den här våren känns det verkligen som att jag är värd detta.
 
Vi bokade i mars. Då kändes 25 maj som tusen år bort. Och nu är vi här! Tiden går så galet fort och maj har bara försvunnit. 
 
I alla fall - Våra avancerade planer är att umgås, strosa, dricka sangria, äta tapas, skratta och ha det precis så bra som det bara går.
 
Dessutom firar vi att vi känt varandra i 10 år i år - då är man ju extra mycket värd en resa till mitt favoritland. 
 
 
Känns som man kan leva med detta. 
 
 
Förra åren var vi i Berlin och hade det bra. 
 
 
 
1 Kusinen från hammarlandet:

skriven

Ha en riktigt härlig resa fina ni! KRAM :)

2 Anna:

skriven

Njut och ha det underbart! Kram från Rom! :)

Kommentera här: