Fina naglar

Om det är någon som råkar ramla över detta nagellack, så härja och skrik och köp till mig!
 
Mavala, nr 188. Färgen heter Victoria. 
 
Det är märkligt att när man väl hittar en favorit, så finns den aldrig när man letar...
 
 
 
 
 


1 Anna:

skriven

Allt finns på det däringa internet...
http://www.beauti.se/mavala-nail-colour-188-victoria.html
:)

Svar: Ah, ja, webben borde man väl ha utforskat. Men ofta blir det bökigt om man ska ha saker och ting levererade hit till holmen. Och kolla här - En webshop UTAN köpvillkor, det var minsann spännande. Det måste jag undersöka vidare. :)
Marina

2 Kusinen från hammarlandet:

skriven

Annars kanske du kan beställa hem ett parti till Anna så får du dom när ni träffas? :)

Svar: Det är förstås ett alternativ. Men nu har jag lite mejlkontakt med dem, så det kanske löser sig ändå. :)
Marina

3 Rosina:

skriven

Mjuk o len har de också

Svar: Då måste jag kolla om de har just den här färgen. Mavala finns ju överallt, men jag har inte hittat rätt kulör efter jag köpte den första flaskan i våras... Tack för tips!
Marina

Kommentera här: