Kanske vår verklighet snart

Det känns inte riktigt helt hundra än. Inget är påskrivet, men ett muntligt avtal ska ju vara ett avtal det med. Och det tycker jag att vi har.
 
Jag har ändå inte riktigt vågat hoppas.
 
Men nu tror jag ändå att det kanske blir av. 
 
Inom en framtid, ja, inte dagar eller veckor - men om ett halvår kanske, då tror jag att det här kanske kommer vara vårt hem. Ett hus. Vid vattnet. Västerläge. Med bastu vid stranden. Så nära, men ändå så avlägset och privat.
 
Jag måste nästan nypa mig i armen. 
 
 
1 Åsa:

skriven

Men vilken dröm! Var finns detta hus? :)

Svar: Förstås på Föglö. :)
marina

2 Rosina:

skriven

Åhh ska ni hyra? Inte långt från din mor och far de inte :-) -kul!

Svar: Det är tanken ja, men det känns inte verkligt förrän det finns något påskrivet. Nära allt, men ändå helt bakom. Nära till mam och pap, men ändå inte för nära. Älskart!
marina

Kommentera här: