Förresten!

Jag har ju för bövelen semester! I en hel vecka! Det är ack så viktigt att dela med sig av här, i min "dagbok".

Det första jag tänkte imorse var att jag inte ska ställa någon jäkla klocka på drygt en vecka.
Det sista jag gör ikväll är just det - att ställa klockan. Det sket sig lite jäkla fort det. Men vad gör man inte bara för att hinna ut till paradiset i skälig tid. 

Imorgon blir det sedvanligt (minus vin) midsommarfirande på Fjälskär med delar av gamla eliten. (P&J)
Tanken är att pälsbollarna ska följa med (nej, inte till skäret, men till Föglö-ön). Det betyder att de behöver vara inne här hemma så jag kan packa in dem i bilen där efter nio. Vad är oddsen på att det händer? Gissningsvis inte så himla stor...

Wish me luck!


Och ni, ha en riktigt fin midsommar! 

(lånad från the internetz)


Kommentera här: