Den där strömmen

Efter enochenhalvtimme kom strömmen tillbaka. Precis när jag lagt mig tillrätta för att vila en stund (slår aldrig fel. Normalt brukar M vakna innan jag ens lagt mig ned, ungefär när jag börjar fluffa till kuddarna)
 
Det blev fart på. Nu har det gått ungefär 1,5 timme till och jag har hunnit:
* plockat ur och i diskmaskinen och städat i köket (Inklusive städa spisen med svinto. Mitt sinne fick äntligen lugn)
* hänga nytvättade gardinerna på tork
* baka en kaka
* duscha (INKLUSIVE raka benen. Det har jag inte hunnit med sedan jag var oerhört tjock!)
* torkat av handfatet och spegeln i badrummet
* ätit lunch
* uppdaterat mig på alla sociala medier (det var ju en timme sen sist liksom.... Hälsn. "beroende")
* bloggat (tydligen)
 
Nu väntar jag på att lillstrumpa ska vakna, men hon verkar sova gott där ute. Det är jag förstås väldigt tacksam för. 
 
Tack och häj!
 
 

Kommentera här: