Familjen förkyld

Vi är lite krassliga här i huset. Först fick ju Majan en förkylning i helgen. Sen fick både F och jag en som liksom bara blir värre. Och ni kan ju förstå att JAG minsann inte alls är krasslig om man jämför med maken - han har en riktig mansförkylning. En sån där som är "värre än att föda barn". Jo, jag tackar jag. 
Jag tycker att lillskrotan har den värsta, hon som inte kan göra så mycket åt sin näsa och hals, mer än att tro att jag vill henne något ont när jag försöker få bort det som täpper till..
 
Då får man glädjas åt fina presenter som vännerna kommer med. Igår hälsade Katja på och hade med sig en present som passade lillstrumpa alldeles ypperligt. Nu är hon redo för jul!
 
 
 
 
 
 
1 Cicki:

skriven

Du får be F skriva ett förkylninginlägg här på din blogg och så kan vi jämför med din förlossningsberättelse och sen får du ordna en omröstning om vad som verkade värst... ;)

Svar: Haha! Jamen det är ju verkligen en ypperlig idé! Jag ska genast framföra den till F och se om han mottar den med lika öppna armar som jag! :) Tack för tips!
marina

2 moster:

skriven

Nämen så sött! Vilka gulliga kläder de finns oxå:) Krya på er o trevlig lilla jul, den första med gull- Maja! Kram!

Kommentera här: