Dagens torsdag

Det är torsdag och klockan är halv elva. Jag ligger fortfarande kvar i sängen (som är krispigt renbäddad. Love it!) och drar mig. Är helt uppfylld av den magiska (enda rätta ordet) konserten med Lars Winnerbäck igår. Jag är rent ut sagt lite förälskad i den mannen (förlåt F!)
En akustisk konsert i lagom stor lokal, det BLIR inte bättre än så.

Funderar över dagens planer, kollar kalendern eftersom alla dagar flyter ihop, och ser att jag ska på massage! Hurra! Hur det riktigt ska gå till rent praktiskt vet jag ej, men hon utför på preggosar så gissningsvis har hon löst det utan att jag ska behöva ligga på mage.
Min onda rygg gör redan små glädjekullerbyttor, jag hoppas det ska bli riktigt skönt.

Ja, det var dagens planer. Alldeles lagom om du frågar mig!


Gårdagens bästa!

Kommentera här: