Businesswoman

I helgen var jag affärskvinna deluxe - har sålt både volvon och brudklänningen! YEY *rich bitch*
 
Klänningen har ju varit ett jämmer, vill ju förstås ha den kvar på ett sätt. Alla minnen och så. Men den är så ohyggligt skrymmande och jag kommer ju aldrig att använda den igen (sen är frågan om jag nånsin ens skulle komma i den igen?!) 
Har försökt sälja den sen ifjol våras. Eller, efter våren så lade jag det där på is och testade tidigare i vårvintras igen. Inget napp. 
Sen hörde en tjej av sig hipp som happ förra helgen och i helgen var jag dit så hon fick prova den och VIPS var den såld! (HURRA!)
 
 
Sen den där volvon. Ojoj, så många veckor jag försökt sälja den. Dragit ner priset och dragit ner priset och INTE EN SJÄL hörde av sig. Alltså, inte ens och gav ett skambud. Såg att den blivit delad åtminstone 20 ggr på facebook, men ändå alltså. Gosh, jag la ner det där. Tänkte att den väl får stå och rosta sönder på gården bara. 
Och sen blev den såld på två dagar. Och då hade jag helt plötsligt TVÅ intressenter. Jag gissar att den gick för underpris, men just nu är jag bara så glad att jag fick den såld. Vi behöver verkligen inte tre bilar...
 
 
Oerhört nöjd med mig själv! 
 
 
 

Kommentera här: