Hej hösten!

Hej bloggen och hej hösten!
 
Jag har haft en rätt lång semester vad det verkar. I alla fall vad gäller bloggen. Skämmes ta mig tusan! Nästan två månader sen jag spottade ur mig ett inlägg sist.
 
Grejen är det att jag tycker det är så besvärligt att skriva på ipad, så jag vill gärna ha datorn igång och den har verkligen inte varit igång under sommaren. Jag har inte prioriterat den alls och för den delen inte hunnit heller. 
 
Idag blev det höst. Eller ja, vi har ju haft ungefär sommarens varmaste dag med solsken, sisådär 25 grader och vindstilla. Nästan för varmt att vara på land.
Men ändå är det ju så annorlunda. Solen gick ner ungefär den här tiden (strax efter 23) vid midsommar och nu är det nattsvart ute. Nätterna är ganska kyliga också, så vi har fått värma oss under täcken när termometern visade ungefär 15 grader i friggan. 
Men som sagt, sista natten. Det är ändå sent mot vad jag brukar. 
 
Jag ska berätta mer om vad som hänt i sommar i ett annat inlägg. Det är inga stora grejer. Inte alls. Det har faktiskt varit en oerhört planlös sommar, vilket också har gjort att vi inte gjort så mycket. Och det finns nog både bra och dåliga sidor med det.
 
Nu ligger den riktiga hösten för dörren och jag sitter och planerar lite vad den ska bära i sin famn - det kommer väl också i något inlägg framöver. 
Det var nog bara det här lite förlösande inlägget som behövde komma. Ett lite svamligt och rörigt sådant. Har så många gånger tänkt att jag verkligen borde lägga ut lite nytt, men det har inte passat i tiden och sen har det blivit för mycket liksom.

Så - nystart nu då! Hej hösten 2015!
1 Frida:

skriven

Jaaaa! Som vi har väntat på ett inlägg, kul att du är igång igen. :) Kram!

2 Anonym:

skriven

Ser fram emot nystarten!! :)

3 moster:

skriven

Så trevligt, har saknat den! Kram

4 Söstradi:

skriven

Som jag väntat!! Äntligen!

Kommentera här: