Stress

Det här med att vara hemma med barn. DET ÄR SÅ STRESSIGT! 
Hon sover ju så bra på dagarna, så jag har oftast sisådär tre timmar på mig att ta hand om hem och annat. Men nu börjar allt utöver hemmet hopa sig och jag känner mig stressad. Kanske mest för att solen skiner och jag helst vill gå ut och njuta av den. 
På ifolor är det en massa bra priser nu fram till imorgon. Skulle således vilja framkalla en massa foton och förstoringar. Helst få ihop ett par fotoböcker från Majas första år och ja, kanske t.o.m att jag skulle få ihop en bok från bröllopet för trettiarton (eller tre) år sedan. 
 
Och även appen Lalalab har 30% rabatt nu fram till midnatt igen. Så jag borde plocka fram mobilen och framkalla lite grejer därifrån också, magneter, iphonefodral och lite fina polaroidbilder.
 
Sen ska jag leta hotell till trolig semester i maj med fina Cicki. 
 
Allt det här borde jag göra idag. Och jag vet att jag kanske kommer göra en av grejerna ovan. För lite sol på näsan ska jag ha också!
 
Ojoj, att man har ett stå stressigt liv...... (obs! lite ironi)
 
 
 
1 Cicki:

skriven

Tur att du får åka på semester sen och vila upp dig😄

Svar: Ja, det ser jag verkligen fram emot! :)
marina

Kommentera här: