Paus. Igen.

Om jag nu ska ha den här bloggen kvar, så måste jag ju få upp något här. Grejen är att när det blir för länge mellan gångerna så känns det som det är FÖR mycket jag vill berätta, så då lägger jag ner och helt enkelt inte lägger ut nåt. Dålig statistik. Folk börjar ledsna på att se Majas första dagispyssel, vilket jag kan förstå. Det har kommit ett helt gäng med na pyssel hem efter det, som jag förstås inte visat här. 
 
Och för att försöka försvara mig så sitter jag så gott som aldrig vid datorn hemma längre. Det blir av förklarliga skäl inte när Maja är vaken och när hon somnar så är jag ganska nöjd med att få landa i soffan med en bok eller fjärrkontrollen en stund. 
 
Just nu sitter jag inte heller vid datorn, utan i Eckerölinjens frukostmatsal och väntar på att komma fram till Grisslehamn. En utmärkt tidpunkt att blogga, eller vad säger ni? 
Jag har dessutom jobbat i tre månader och således tillbringat cirka 45 timmar ensam på färjan mellan Föglö och Svinö, tänk vad många inlägg jag kunnat posta på den tiden?! Såklart slutar jag jobba om tre dagar. Eller slutar är väl fel ord, men får sommarlov i tre månader, men ändå. Skärpning.
 
Att jag fortfarande har läsare som kikar in är ett under, men nu ska jag verkligen försöka skärpa mig! Förlåt. 
 
 
 
1 Cicki:

skriven

Yay!! Äntligen något nytt 😃

Svar: Hurra! 😄
marina

2 Söstradi:

skriven

Håller med föregående talare!! ❤️

Kommentera här: