Måndag

Måndag, måndag, måndag...
 
Att kombinera en strulig måndagmorgon med en tidsoptimist är verkligen ingen bra idé. Verkligen INTE. 
 
Började med skrämda kissor av granndjuren - mer om detta sen, jag håller på att bli förtvivlad.
 
Fortsätter med att kylskåpsdörren stod öppen och hade stått hela natten. Det resulterade i tjugo grader i den. Jävla skitgrejer de sätter in i hyresrätterna bara för att det ska vara billigt. 
 
Det blev bara rappakalja av hela morgonen. Skulle plocka ihop det sista inför minikryssningen jag ska göra med Katja idag. Grejerna jag hade behövt med mig i handväskan blev i nattväskan osv...
Sen fick jag äta frukosten stående (bråttom). Kvargen var förstås rumsvarm (inte så god) och blev dessutom (ja, tidsoptmist) sen för att hämta Katja.
 
Nu kan det faktiskt bara bli bättre. Om inte Grace går på grund eller börjar brinna eller nåt, men det ska ju verkligen inte hoppas. 
 
 
 

Kommentera här: