Julfint. Snart i alla fall.

Alltså, jag har köpt en lampa som jag är helt förälskad i trots att jag inte ens sett den live än. 

Och det är ju lite såhär - om det krånglar och inte blir något, då är det inte meningen att man ska ha det. 
Men meningen med den här lampan är att jag SKA ha den. 

Det började med att jag såg den här på Jennys matblogg för ett tag sedan och blev helt såld på den. Egentligen är den kanske inte riktigt min stil, guld är liksom inte det. Men den var ju så himla fin och jag såg den precis framför mig i huset (som jag nu äger, mer om det sen) fast jag inte ens var i närheten av att äga ett hus då.
 
 
(bilderna ovan är lånade från jennysmatblogg.se)
 

Fick en rabattkord till en websida där den såldes, som jag förstås inte lyckades använda och när jag väl fick hjälp från kundsupporten så hade lamprackaren såld slut online. 
Den kostade ändå en stor slant och jag tyckte väl kanske inte att jag hade råd att lägga ut pengarna på orginalpriset, så jag släppte tanken nästan (NÄSTAN) helt. 
Sen fick jag mejl om att det var 30% rabatt just IGÅR på den. Och då den var slutsåld online så fick jag börja engagera mina kära vänner i Stockholm. OCH NU ÄR DEN MIN! Eller ja, jag har den ju inte än, men i helgen ska jag få den i min ägo. 
 
 

Har väldigt stora förhoppningar på den - så gör mig inte besviken, kära lampa!


1 moster:

skriven

Sån jättefin lampa! Verkligen stilig!!!

Kommentera här: