Vad de kan!

Imorse när jag steg upp så såg jag att det låg något i trappan. Det är förstås inga ovanligheter, det brukar ligga lite det enda och det andra där efter en natt när kissorna inte haft tillgång till övre våningen.
 
Se på bilden nedan. Den till vänster - där ska fotot vara (inringat i rött), där var det när jag gick och lade mig igår.
Imorse låg det i trappan.

Jag började faktiskt fnissa lite för mig själv, jag fattar inte hur de kommit upp på byrån som ändå är ganska hög, i brösthöjd för mig ungefär.
Och varför de nu pillat bort ett gammalt foto på husse och liksom burit upp det och lagt det så fint i trappan.
 
Ibland undrar man vad som snurrar inne i deras små pälsiga huvuden....
 
 
1 Veronica:

skriven

El så har ni en liten hustomte :)

Svar: Ja! Det kanske vi har. Fast det låter lite läskigare... :)
Marina

2 Linda J:

skriven

Fnitsigt!

3 mamma:

skriven

Skrattar gör man åt den lilla luringen,va gulligt!

Kommentera här: