Tröttnat på tårtor

Folk härjar till höger och vänster att de börjar tröttna på mina jäkla tårtor som kommer upp varenda gång de går in på bloggen. Jag är glad att jag fortfarande har nån som går in här och kikar, för den här aktiviteten verkar gå så sjukt trögt. Jag VILL ju, men jag prioriterar tydligen dåligt. Kanske jag borde lägga ner den (då kanske jag skulle bli ivrig bara för att liksom)
 
Det är ju inte frågan om jag vill blogga, för det gör jag. Det är så roligt att gå tillbaka och se minnen man plitar ner (det här är ju sånt jag skriver ner varje gång jag säger att jag ska skärpa mig) och roligt överlag att se bilder eftersom det uppenbarligen är det jag lägger ut i första hand. Är ju mer för siffror än för text helt enkelt, men att driva en blogg med siffror kanske inte blir så himla lyckat. 
 
Så - ännu en gång: Skärpning Marina!
 
(hehe, bakdaterar det här så jag inte ska förstå hur seg jag är när jag kollar in bloggen i framtiden) 
 
Tjipp, tjipp!
 
 

Kommentera här: